Skip to main content

Importanța segmentării în afiliere

După cum știți, sper, de ceva vreme am deschis o pagina de Facebook dedicată turismului, asociată blogului meu de călătorie. În continuare vreau să ilustrez foarte concludent de ce trebuie segmentat publicul țintă în vederea obținerii de rezultate cât mai bune în marketingul afiliat și nu numai.

415 persoane

Din cele 1.086 persoane care au dat like paginii de facebook calator365 au vizualizat postarea următoare:

Santorini calator365

Aproape 50%. Mi se pare uimitor. Deși pagina are like-uri plătite pentru segmentul: vacante, sejururi, bilete, avion, city break, travel, oferte.

În timp ce distribuirile pe pagina de facebook fun-shopping.ro pagina mea comercială generalistă cu 2.374 de like-uri are impact 38 persoane (nici măcar 2 %),

Santorini fun-shopping.ro

iar cea de pe pagina mea personală de facebook cu 2.276 de prieteni, are 5 interacțiuni. Aici nu mai calculez procente.

Santorini tudorstanica.ro

Concluziile sunt evidente

  • Segmentarea pe o anumită nișă, este esențială pentru ca mesajul să ajungă la cât mai multe persoane;
  • Trebuie să mă opresc în a mai posta anunțuri comerciale pe pagina mea de facebook lucru de care nu mă pot lăsa. Opriți-mă vă rog ! Pagina personlă este pentru postări din aria mea de interes (fotografie, rock, moto) care în  mod evident se regăsește și în ariile de interes ale prietenilor mei;
  • Nu știu încă dacă ar trebui să renunț la pagina de facebook fun-shopping. Mă mai găndesc ce să fac cu ea. Ceva idei ?

Daca vrei sa afli ce mai scriu aboneaza-te la newsletter.

One thought on “Importanța segmentării în afiliere

Leave a Reply