9.00 Pannel – 2Parale – PayU – Mobil Pay – Visa – Google
- 4000% crestere pe rochii de mireasa
- 2Parale a simtit o crestere de BF cu 50%
- 10 AM ora magica in ecommerce
- vedetele de BF sunt in continuare IT&C, Fashion si Carti
- Unii advertizeri au avut crestere, altii nu
- comisionale la plata cu cardul vor scadea datorita schimbarii comisionului de interchange
- in continuare cel mai mult se platesc utilitatile cu cardul
- comertul online va deveni din ce in ce mai profesionalizat
10,00 Larry King – How to sell stuff on Social Media
- 5% din timpul petrecut online este pentru cumparaturi online
- 95% oamenii citesc content. Acolo trebuie aplicate bannere si reclama
- magazinele online nu ccreeaza cerere ci apeleaza la cererea deja existenta
- indirect conversions
- se pot face convrsii cu 200 lei
- se axeaza pe Facebook si Twitter
- ambele promoveaza anunturile care au relevanta si engagement
- costul pe click scade odata cu cresterea ratei de engagement
- cu cat mai lunga e campania cu atat mai mica e impresia
- promovati cele mai bune postari. nu cele care nu au engagement
- prezentarea se poate gasi AICI
11,00 Valentin Radu CEO marketizator.ro
- puterea ascunsa a microconversiilor
- trimiteti vizitatorii direct pe pagina de categorie nu pe homepage. Astfel au acces si la filtre. Rata de conversie crestere cu 30%
- trebuie tintita o relatie cu utilizatorii
- rata de utilizare a filtrelor
- filtre cat mai customizate (ex. windows instalat)
- Rata de abonare la newsletter
- Cum crestem rata de vizualizare a paginii de produs ? Cercetare cantitativ (Google analitics) si calitativ (Sondaje)
- Restrangerea optiunilor – puterea spatiului alb
- Ochiul scaneaza pe desktop un patrat de 200 pixeli
- Cu cat mai multe optiuni cu atat mai putine sanse de cumparare
- B&B un site care foloseste cel mai bine zonele (are doar 6 zone)
Pauza
- Am intrat in legatura cu cei de la emag market place sa vad daca pot vinde la ei Agende si Calendare 2016
- Am intrat in legatura cu cei de la Euroweb sa vedem cum gasim o solutie mai bune de gazduire pentru fun-shopping.ro
11,55 Etienne Bostsarron Orange se muta de la ecommerce la m-commerce (mobile commerce)
- 90% dintre useri au instalat Facebook Mobile. Acolo trebuie sa fie Ads-urile tale mobile
- 50% din traficul mondial este Mobile
- de aici rezulta mutarea orange de la ecommerce la mobile commerce
- 70% din cei ce intra pe magazinul tau online nu finalizeaza comanda. Aici trebuie umblat
12,00 Pannel servicii curierat – Frisbo – AllPacka – Fan Curier – DPD
- Black Friday merge in continuare bine
- 108.000 expeditii in plus de BF (o zi de munca in plus !)
- mult mai bine organizati anul asta
- sunt in grafic
- comparator de preturi curierat allpacka.ro intermediar curierat. Se adreseaza in special start-up-urilor – pret bun de la inceput pentru curierat
- Frisbo serviciul de efullfilment online: tot operationalul de la momentul plecarii comenzii din cont pana la livrare
- Fun curier va dezvolta si el un asemenea serviciu
- Urmeaza o noua CRIZA – criza de personal calificat
- Cel mai mare client Frisbo face maxim 10.000 comenzi pe zi
- Dar porneste de la clienti cu o comanda pe zi
- Solutie interesanta de folosit pentru externalizarea vanzarilor agende si calendare pe emag marketplace
- Problema platilor ramburs este foarte importanta. De aceea este importanta scaderea de comisioane la plata online
- Solutia – fiecare curier va avea un POS cel mai devreme anul viitor. GOD HELP US
- Fun Curier promite si alte solutii de plata onlne in viitorul foarte apropiat
- fashionul este din ce in ce mai pretentios la livrari
- exista magazine online chiar si in romania care transmite doua perechi de pantofi la o singura livrare. una se intoarce inapoi. cred ca e vorba de zoot.ro – de verificat
- check on delivery duce la degradarea increderii clientilor in magazinele online. Momentul de asteptare al curierului pentru deschiderea coletului este f. jenant
- solutia – dezvoltarea de dropoff points – pickup points
- 50% economii pentru magazinele online care folosesc efullfilment
- efullfilment e mai ieftina decat procesarea interna daca cosul mediu este peste 100 lei
- cele mai cumparate obiecte – IT&C – DPD
- Fun Curier spune ca a transportat foarte multe televizoare de BF
- Probleme cu colete albe (cele foarte mari)
- solutii pentru inchiriere produse exista la Frisbo
- DPD are acelasi pret pentru livrare sambata
- Fan Curier spune ca curierii nu mai au nevoie de bani si beneficii, Ei au nevoie de timp liber
Oli Gardner Unbounce – A/B Testing
- totul despre landing page – slabe
- despre butoane care nu functioneaza
- download the free ebook
- puterea cuvantului BECAUSE
- gandeste-te ce te face UNIC in paid adwertising
- puneti caption la video si foto
- oamenii nu mai cred in FREE
- MY versus YOUR cartiga my
- Castiga CLICK
- intre DOWNLOAD si DOWNLOAD NOW castiga ultimul
- locul unde pui butonul CALL TO ACTION conteaza mult. cu cat este mai jos cu atat se citeste tot continutul
Pauza de pranz
- l-am cunoscut in sfarsit pe Ariel
15,00 George Iriciuc de la Sales Manago – remarketing
- Profile 360 segmentare clienti
- NextGen
- email marketing nelimitat
- emailuri dinamice
Brian Massey Founder Conversion Sciences
- importanta site-urilor mobile si responsive
- redesign f. importnant
- redesign este periculos
- un anumit site din america a pierdut 3 milione de dolari din redesign
- este ca la poker
- tipu e din Texas – foarte haios
- dar chestia cu interactiunea cu sala nu merge ca in America
- si partea cu responsive e periculoasa
- formularele nu sunt ok pentru mobile – pune buton call to action – trebuie redirectionat userul catre desktop
15,45 Pannel Magazine Online – fashiondays.ro – elefant.ro – zoot.ro – evomag.ro
- BF a vandut pantofi, articole sport, home deco
- ceasuri, parfumuri, carti vedetele de BF la elefant.ro in aceasta ordine
- 145% crestere la elefant
- 25% din vanzari – telefoane mobile la evomag
- pickup pointurile elefant au cabina de proba
- cosul de cumparaturi a crescut la fashiondays de
- zoot are retur de 90 de zile – rata de retur 50%
- la elefant 30 de zile retur gratuit
- la evomag 7% retur -> documenteaza produsele mult mai bine – cat mai multe comentarii de la clienti
- cel mai important motiv pentru care clientul nu cumpara este pretul – din cauza asta merge BF -> crestere foarte mare de clienti noi
16,19 Vilio Vabrit CEO ConversionXL Agency
- exista tools pentru verificare site pe diverse site-uri sau pe diverse device-uri
- ce este in neregula cu poza asta
- exista intotdeauna browseri si searcheri
- pe flanco.ro nu exista functie de search !!!
Pauza
- m-am intalnit cu Ionut de la eshopbackers.ro – solutie de comert online pentru blogul tau
- de studiat 59sec.com follow up leads in 59 sec
17,31 Omri Yacubovschi how 500 $ can make 30.000 $ in online sales
- free shipping to Bucharest
- understanding your shoppers motivations – youtube
18,00 Criterii de jurizare magazine Online pentru premiile GPEC
- printre ei Zitec, Beans United, trusted.ro, ContentSpeed, Google, olx.ro
Advance Ideas
- #1 mobile friendly 85% din site-uri sunt mobile friendly in 2015 dar
- #1 Mobile SEO
- #2 landing page timp de incarcare mediu 4,5 sec
- #3 profilele de linkuri – cum construim linkurile ca sa nu se supere Google – trebuie sa fie cat mai multe pagini cu linkuri externe
Adrian Ichim ZTEC
- Social interaction & content: Testimonials; Product Review real; Social networking comunication; Tips Thank You page
- Hosting decent – sa nu pice
- Performanta site – tool Insites – peste 50%
- Site Loading Speed
- Sa nu-ti fie rusine ca esti un start-up
- de pus echipa pe site
Andreia Moisa Beans United
- Thank You page – punct strategic – sfarsitul unei conversii si inceputul unei relatii – momentul in care putem oferi o surpriza un bonus
- Inscrierea la Newsletter – fie e pierduta in footer – fie este prea agresiva – call to action f. important – trebuie sa primesc ceva in schimbul inscrierii la newsletter
- Descrierea produsului trebuie sa transmita o emotie nu trebuie copiata din alta parte
- Nu vindem produse oricui ci numai celor care le doresc – comunicare personalizata
Doina Vilceanu Content Speed
- Gramatica – mesaje de eroare, popupuri, landing page
- Locul de unde se ajunge in magazinul onlinde de pe landing page f. bine definit
- Disponibilitate stoc LIVE
- proces de comanda foarte rapid
Ela Moraru Google
- Cine suntem foarte important – informatii clare
- In stoc sau indisponibil
- procesul de comanda simplificat
Razvan Axente OLX
- Campanii marketing dinamice pe site
- Butoane Call to action
- Geolocation – autocomplete la comanda
- Educarea si fidelizarea interactiva a oamenilor prin continut: infografice, teste, informatii utile,
- Mobile’ul trebuie sa fie folosit in procesul de cumparare nu numai in procesul de informare
- Share pe What’s Up
- Tap to login, call etc.
Bogdan Manolea trusted.ro
- Nota zero inseamna ca nu ai acea parte din site
- Criterii in partea juridica care va cresc riscul
- Folositi oportunitatea de a comunica cu juratii
Iulian Stanciu CEO emag
- emag s-a extins in Ungaria si Bulgaria
- fashionul este in mare crestere
- traficul pe mobil BF >50%
- aplicatia de mobil instalata numai inainte de bF de 150.000 ori
- Marketplace 30% din business
- Marketplace-ul Amazon mai mare decat tot ebay-ul
- 850 de selleri in marketplace inca 500 in asteptare – printre ei sunt si eu 🙂
- Diversificare: in 2010 emag a introdus electrocasnice acum are 20% din piata
- Respectarea promisiunii de livrare f. importanta
- Returul f. important in fashion
- Livrare in 2 ore 24/7 in Bucuresti un serviciu contra cost dar foarte apreciat de clienti
- experienta de despachetare: cutie care se dezlipeste cu 7 secunde mai repede si se poate si refolosi – in casa sau pentru retur
- check out foarte rapid in aplicatie
- credit online
- emag incurajeaza platile cu cardul
- POS-uri unice pentru toti procesatorii
- aliexpress vine cu preturi foarte mici
The End
Colegul Lucian Rotaru face si el live blogging.
____________________________________________________
One thought to “#GPEC10 – live blogging”