Skip to main content

#GPEC10 – live blogging

#gpec10

9.00 Pannel – 2Parale – PayU – Mobil Pay – Visa – Google

  • 4000%  crestere pe rochii de mireasa
  • 2Parale a simtit o crestere de BF cu 50%
  • 10 AM ora magica in ecommerce
  • vedetele de BF sunt in continuare IT&C, Fashion si Carti
  • Unii advertizeri au avut crestere, altii nu
  • comisionale la plata cu cardul vor scadea datorita schimbarii comisionului de interchange
  • in continuare cel mai mult se platesc utilitatile cu cardul
  • comertul online va deveni din ce in ce mai profesionalizat

10,00 Larry King – How to sell stuff on Social Media

  • 5% din timpul petrecut online este pentru cumparaturi online
  • 95% oamenii citesc content. Acolo trebuie aplicate bannere si reclama
  • magazinele online nu ccreeaza cerere ci apeleaza la cererea deja existenta
  • indirect conversions
  • se pot face convrsii cu 200 lei
  • se axeaza pe Facebook si Twitter
  • ambele promoveaza anunturile care au relevanta si engagement
  • costul pe click scade odata cu cresterea ratei de engagement
  • cu cat mai lunga e campania cu atat mai mica e impresia
  • promovati cele mai bune postari. nu cele care nu au engagement
  • prezentarea se poate gasi AICI

11,00 Valentin Radu CEO marketizator.ro

  • puterea ascunsa a microconversiilor
  • trimiteti vizitatorii direct pe pagina de categorie nu pe homepage. Astfel au acces si la filtre. Rata de conversie crestere cu 30%
  • trebuie tintita o relatie cu utilizatorii
  • rata de utilizare a filtrelor
  • filtre cat mai customizate (ex. windows instalat)
  • Rata de abonare la newsletter
  • Cum crestem rata de vizualizare a paginii de produs ? Cercetare cantitativ (Google analitics) si calitativ (Sondaje)
  • Restrangerea optiunilor – puterea spatiului alb
  • Ochiul scaneaza pe desktop un patrat de 200 pixeli
  • Cu cat mai multe optiuni cu atat mai putine sanse de cumparare
  • B&B un site care foloseste cel mai bine zonele (are doar 6 zone)

Pauza

  • Am intrat in legatura cu cei de la emag market place sa vad daca pot vinde la ei Agende si Calendare 2016
  • Am intrat in legatura cu cei de la Euroweb sa vedem cum gasim o solutie mai bune de gazduire pentru fun-shopping.ro

11,55 Etienne Bostsarron Orange se muta de la ecommerce la m-commerce (mobile commerce)

  • 90% dintre useri au instalat Facebook Mobile. Acolo trebuie sa fie Ads-urile tale mobile
  • 50% din traficul mondial este Mobile
  • de aici rezulta mutarea orange de la ecommerce la mobile commerce
  • 70% din cei ce intra pe magazinul tau online nu finalizeaza comanda. Aici trebuie umblat

12,00 Pannel servicii curierat – Frisbo – AllPacka – Fan Curier – DPD

  • Black Friday merge in continuare bine
  • 108.000 expeditii in plus de BF (o zi de munca in plus !)
  • mult mai bine organizati anul asta
  • sunt in grafic
  • comparator de preturi curierat allpacka.ro intermediar curierat. Se adreseaza in special start-up-urilor – pret bun de la inceput pentru curierat
  • Frisbo serviciul de efullfilment online: tot operationalul de la momentul plecarii comenzii din cont pana la livrare
  • Fun curier va dezvolta si el un asemenea serviciu
  • Urmeaza o noua CRIZA – criza de personal calificat
  • Cel mai mare client Frisbo face maxim 10.000 comenzi pe zi
  • Dar porneste de la clienti cu o comanda pe zi
  • Solutie interesanta de folosit pentru externalizarea vanzarilor agende si calendare pe emag marketplace
  • Problema platilor ramburs este foarte importanta. De aceea este importanta scaderea de comisioane la plata online
  • Solutia – fiecare curier va avea un POS cel mai devreme anul viitor. GOD HELP US
  • Fun Curier promite si alte solutii de plata onlne in viitorul foarte apropiat
  • fashionul este din ce in ce mai pretentios la livrari
  • exista magazine online chiar si in romania care transmite doua perechi de pantofi la o singura livrare. una se intoarce inapoi. cred ca e vorba de zoot.ro –  de verificat
  • check on delivery duce la degradarea increderii clientilor in magazinele online. Momentul de asteptare al curierului pentru deschiderea coletului este f. jenant
  • solutia – dezvoltarea de dropoff points – pickup points
  • 50% economii pentru magazinele online care folosesc efullfilment
  • efullfilment e mai ieftina decat procesarea interna daca cosul mediu este peste 100 lei
  • cele mai cumparate obiecte – IT&C – DPD
  • Fun Curier spune ca a transportat foarte multe televizoare de BF
  • Probleme cu colete albe (cele foarte mari)
  • solutii pentru inchiriere produse exista la Frisbo
  • DPD are acelasi pret pentru livrare sambata
  • Fan Curier spune ca curierii nu mai au nevoie de bani si beneficii, Ei au nevoie de timp liber

Oli Gardner Unbounce – A/B Testing

  • totul despre landing page – slabe
  • despre butoane care nu functioneaza
  • download the free ebook
  • puterea cuvantului BECAUSE
  • gandeste-te ce te face UNIC in paid adwertising
  • puneti caption la video si foto
  • oamenii nu mai cred in FREE
  • MY versus YOUR cartiga my
  • Castiga CLICK
  • intre DOWNLOAD si DOWNLOAD NOW castiga ultimul
  • locul unde pui butonul CALL TO ACTION conteaza mult. cu cat este mai jos cu atat se citeste tot continutul

Pauza de pranz

  • l-am cunoscut in sfarsit pe Ariel

15,00 George Iriciuc de la Sales Manago – remarketing

  • Profile 360 segmentare clienti
  • NextGen
  • email marketing nelimitat
  • emailuri dinamice

Brian Massey Founder Conversion Sciences

  • importanta site-urilor mobile si responsive
  • redesign f. importnant
  • redesign este periculos
  • un anumit site din america a pierdut 3 milione de dolari din redesign
  • este ca la poker
  • tipu e din Texas – foarte haios
  • dar chestia cu interactiunea cu sala nu merge ca in America
  • si partea cu responsive e periculoasa
  • formularele nu sunt ok pentru mobile – pune buton call to action – trebuie redirectionat userul catre desktop

15,45 Pannel Magazine Online – fashiondays.roelefant.rozoot.roevomag.ro

  • BF a vandut pantofi, articole sport, home deco
  • ceasuri, parfumuri, carti vedetele de BF la elefant.ro in aceasta ordine
  • 145% crestere la elefant
  • 25% din vanzari – telefoane mobile la evomag
  • pickup pointurile elefant au cabina de proba
  • cosul de cumparaturi a crescut la fashiondays de
  • zoot are retur de 90 de zile – rata de retur 50%
  • la elefant 30 de zile retur gratuit
  • la evomag 7% retur -> documenteaza produsele mult mai bine – cat mai multe comentarii de la clienti
  • cel mai important motiv pentru care clientul nu cumpara este pretul – din cauza asta merge BF -> crestere foarte mare de clienti noi

16,19 Vilio Vabrit CEO ConversionXL Agency

  • exista tools pentru verificare site pe diverse site-uri sau pe diverse device-uri
  • ce este in neregula cu poza asta

#gpec10

  • exista intotdeauna browseri si searcheri
  • pe flanco.ro nu exista functie de search !!!

Pauza

  • m-am intalnit cu Ionut de la eshopbackers.ro – solutie de comert online pentru blogul tau
  • de studiat 59sec.com follow up leads in 59 sec

17,31 Omri Yacubovschi how 500 $ can make 30.000 $ in online sales

  • free shipping to Bucharest
  • understanding your shoppers motivations –  youtube

18,00 Criterii de jurizare magazine Online pentru premiile GPEC

  • printre ei Zitec, Beans United, trusted.ro, ContentSpeed, Google, olx.ro

Advance Ideas

  1. #1 mobile friendly 85% din site-uri sunt mobile friendly in 2015 dar
  2. #1 Mobile SEO
  3. #2 landing page timp de incarcare mediu 4,5 sec
  4. #3 profilele de linkuri – cum construim linkurile ca sa nu se supere Google – trebuie sa fie cat mai multe pagini cu linkuri externe

Adrian Ichim ZTEC

  1.  Social interaction & content: Testimonials; Product Review real; Social networking comunication; Tips Thank You page
  2. Hosting decent – sa nu pice
  3. Performanta site – tool Insites – peste 50%
  4. Site Loading Speed
  5. Sa nu-ti fie rusine ca esti un start-up
  6. de pus echipa pe site

Andreia Moisa Beans United

  1. Thank You page – punct strategic – sfarsitul unei conversii si inceputul unei relatii – momentul in care putem oferi o surpriza un bonus
  2. Inscrierea la Newsletter – fie e pierduta in footer – fie este prea agresiva – call to action f. important – trebuie sa primesc ceva in schimbul inscrierii la newsletter
  3. Descrierea produsului trebuie sa transmita o emotie nu trebuie copiata din alta parte
  4. Nu vindem produse oricui ci numai celor care le doresc – comunicare personalizata

Doina Vilceanu Content Speed

  1. Gramatica – mesaje de eroare, popupuri, landing page
  2. Locul de unde se ajunge in magazinul onlinde de pe landing page f. bine definit
  3. Disponibilitate stoc LIVE
  4. proces de comanda foarte rapid

Ela Moraru Google

  1. Cine suntem foarte important – informatii clare
  2. In stoc sau indisponibil
  3. procesul de comanda simplificat

Razvan Axente OLX

  1. Campanii marketing dinamice pe site
  2. Butoane Call to action
  3. Geolocation – autocomplete la comanda
  4. Educarea si fidelizarea interactiva a oamenilor prin continut: infografice, teste, informatii utile,
  5. Mobile’ul trebuie sa fie folosit in procesul de cumparare nu numai in procesul de informare
  6. Share pe What’s Up
  7. Tap to login, call etc.

Bogdan Manolea trusted.ro

  1. Nota zero inseamna ca nu ai acea parte din site
  2. Criterii in partea juridica care va cresc riscul
  3. Folositi oportunitatea de a comunica cu juratii

Iulian Stanciu CEO emag

#gpec10-2

  • emag s-a extins in Ungaria si Bulgaria
  • fashionul este in mare crestere
  • traficul pe mobil BF >50%
  • aplicatia de mobil instalata numai inainte de bF de 150.000 ori
  • Marketplace 30% din business
  • Marketplace-ul Amazon mai mare decat tot ebay-ul
  • 850 de selleri in marketplace inca 500 in asteptare – printre ei sunt si eu 🙂
  • Diversificare: in 2010 emag a introdus electrocasnice acum are 20% din piata
  • Respectarea promisiunii de livrare f. importanta
  • Returul f. important in fashion
  • Livrare in 2 ore 24/7 in Bucuresti un serviciu contra cost dar foarte apreciat de clienti
  • experienta de despachetare: cutie care se dezlipeste cu 7 secunde mai repede si se poate si refolosi – in casa sau pentru retur
  • check out foarte rapid in aplicatie
  • credit online
  • emag incurajeaza platile cu cardul
  • POS-uri unice pentru toti procesatorii
  • aliexpress vine cu preturi foarte mici

The End

Colegul Lucian Rotaru face si el live blogging.

____________________________________________________

Abonează-te la blog prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

One thought to “#GPEC10 – live blogging”

Lasă un răspuns