2 luni am lucrat la un studiu cu privire la prezența mea și a site-ului meu de afiliere în Social Media. L-am făcut pentru a știi unde să canalizez cât mai eficient activitatea mea de afiliere și traficul site-ului de afiliere pe care îl construiesc permanent. Mai ales că pe acest site plătesc și Adwords.
Rezultate
Cont Twitter personal

Am deschis acest cont de mai bine de un an – septembrie 2014 și puteți vedea aici evoluția lui de la începuturi. Aici trebuie să menționez că dau follow destul de des diverșilor oameni care mă interesează și de asemenea postez cu diverse ocazii folosind htagurile specifice pe care le consider foarte eficiente.
Iată statisticile în afiliere la 2Parale pentru octombrie 2015 pentru acest cont:
Cont twitter fun-shopping.ro

Contul ăsta este mult mai nou și nu a generat vânzări până acum.
O creștere frumoasă o are și Instagram. Mai jos aveți datele pentru contul personal.
Aici postez foarte des în special fotografie de călătorie.
Aici nu se pune problema de conversii ci numai de promovarea brandului personal.
O creștere mult mai lentă o are contul meu de
Google+
Aici trebuie precizat că postările pe această rețea socială sunt foarte bine indexate de Google (evident) și merită să-i acordați atenție. De exemplu pentru căutarea pe bilete de avion ieftine sunt pe prima pagina cu contul de Goolge+. Foarte interesant.
102 persoane interesate|3.485.343 de afişări în acest moment.

Șî în final despre Facebook.
Facebook Personal
Facebook este mult mai sensibil la ce anume postezi și poți primi unfriend, respectiv unlike, destul de ușor. Prin urmare nu postez pe acest cont anunțuri publicitare. Evident că nici nu convertește foarte bine. În schimb aduce trafic blogului la greu. Nu mai mult însă ca newsletterul.
Facebook Comercial
Aici postez exclusiv anunțuri comerciale și am plătit într-o vreme like-urile. Menționez că acestea au scăzut după ce am întrerupt plata lor dar cresc constant ca urmare a postărilor frecvente. Prin urmare cei care urmăresc această pagină sunt din ce în ce mai mult cei interesați.
Statisticile din afiliere pentru luna asta sunt:
Facebook nu prea convertește se pare sau nu știu eu încă cum să-l fac mai eficient. Cel mai probabil a doua variantă este mai probabilă.
P.S. Graficele le-am facut online aici. Amintiți-mi să fac un tabel pentru viitoarele studii 🙂
____________________________________________________